Saturday, January 22, 2011

MY 23rd BirThdAy...

allowww...
permulaan blog pertama aku sempena birthday aku ke 23thun...(tua dah???)
what interesting dis day???errrrmmmm...biaselah...wish dr member & teman fb especially....
tp menginjak tahun ke23 beday aku..makin xder yg menarik melainkan seminggu lepas MR.R celebrated my birthday in advance....merate2 lah die bawak aku menunaikan wish aku...tp aku still mcm xhappy...why???
tp nk dijadikan cerita...tiap kali beday aku..mesti aku single mingle...bak kate mber aku [weeiiii ko madi bunge la weeiii...buang sial beday ko]...hampeh punye member...tp aku xkesah pown...[yer ke x kesah???kekekkeke]
adiah besday???aku dpt dr akmal diana kemeja 1..then dr MR.R...oppsss lupa lak...akak opis aku...die clbrated beday aku kat Noodle station ECM...okiesss la dr xder...hri nie lak....going picnic wif my family...sebetulnye planning nk g genting...tp biaselah...mak aku nih busy women..ank sdri pon kne wat appointment...cisss..hampeh toiii...hopefully aku enjoy hri nih...
picture picnic hr tuh...
mama....akak...abg nazrol...mia una...

menu pilihanku....nasi tomato..ayam masak merah..udang masak merah..pulut kuning...

No comments: